Regulations


Regulations

Return Policy

RETURNS:

At CustomRings.pl, we offer a 15 day money back guarantee, so that you can make sure your purchase is just right. If for any reason you are not completely satisfied with your purchase, simply return it within 15 days for an exchange or full refund. We take pride that our jewelry is produced with the highest standards of quality and excellence!

Please note that returned items must be in their original, unworn condition and accompanied by all original documentation. Due to their personalized nature, the following orders are nonreturnable: items that have been modified, engraved, or resized, items that have previously been exchanged and custom designed jewelry. If a piece is returned for a refund or canceled during production, your next purchase will qualify for exchange. Alterations to orders currently in process void the complimentary resize, return and exchange policies. If you have a special request for a later delivery date, our 15 day return/exchange period begins on the date that your order was first available to ship. Similarly, if you plan on picking up your ring from our  showroom, our 15 day return/exchange period begins on the date that your order is available for pick up.

REFUND:

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

EXCHANGES:

We only replace items if they are defective or damaged. You may exchange your ring for another one of greater value. 

LATE OR MISSING REFUNDS:

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.
Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted. Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at kontakt@customrings.pl.

SHIPPING:

To return your product, you should mail your product to:

Custom Rings

Izabelińska 23a 

05-125 Aleksandrów

Poland

 

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item.

If you are shipping an item over $75, you should consider using a track-able shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

===================================================================================================


Regulamin zakupów

1.
Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

2.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3.
Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

4.
Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu.

5.
Możliwe są następujące formy płatności:
e-Card - płatność online za pomocą kart płatniczych oraz ePrzelewów
Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi lub na poczcie.
Przelewem - rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.
Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu.


6.
Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek przez firmy kurierskie.
W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu.
W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.


7.
W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z protokołem niezgodności, a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt sklepu za pomocą firmy kurierskiej.

8.
Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, żądanie zostanie uznane za uzasadnione.

9.
W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.

10.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

11.
Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

up
View full version of the site
Click Shop | Hosting home.pl